18 Şubat 2012 Cumartesi

Avon quartet eyeshadow - fresh cut greens ve purple hazes

Ben bu farların yapısını çok seviyorum, pembe ve kahverenkli paletleri de mevcut bende ve yarıdan fazla kullanmışımdır o renklerini. Pişman etmeyecek bir palet,kocaman ve de kutusunda göz makyajı örneği tarifliyor.
Gelelim bunlar neden sattığıma ; Yeşil konusunu tekrar etmek gibi olacak ama çok fazla yeşil farım var,bu kadar büyük ve bereketli bir ürüne sıra gelmeyecek. Mor ise tamamen benim rengi istemememden kaynaklanıyor,mavi ve mor renkler beni dayak yemişe çeviriyor,zombiye dönüyorum,kullanamıyorum.

İki paleti de birer kez kullandım,o kullanımımda da açık rengi baz yaptığım için biraz daha fazla üstten gitmiş gibi görünüyor.

Tanesi 8 tl, ikisi birden 14 tl - indirim 10tl







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder